Od 1 lipca 2021 r. Zakład Ubezpieczeń Społecznych realizuje rządowy program „Dobry Start”. Beneficjenci 300+ mogą składać wniosek o ustalenie prawa do świadczenia jedynie w formie elektronicznej m. in. na Platformie Usług Elektronicznych (PUE)ZUS. Mając na uwadze skalę i zasięg programu „Dobry Start”, niezbędne jest dotarcie z komunikacją o zmianach w programie do osób, które dotychczas wnioski o świadczenie 300+ składały w formie papierowej. Dlatego Zakład podjął działania związane z organizowaniem mobilnych punktów wsparcia, podczas których będą zakładane profile na portalu PUE oraz zapewniona będzie pomoc w elektronicznym składaniu wniosków o świadczenie „Dobry Start”.
Mając na uwadze realizację programu na lokalnym terenie działania I Oddziału ZUS w Warszawie Inspektorat Warszawa – Wola, pracownik ZUS będzie miał dyżur
w dniach 22 września 2021 r. i 5 października 2021 r. w godz. 9:00 – 12:00
w Dziale Świadczeń Rodzinnych i Alimentacyjnych Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej w Starych Babicach, ul. Rynek 21